RBM center
  • Domov
  • Ponudba
    • osebna vozila
    • oprema
    • ostalo
  • Storitve
    • Financiranje
    • Garancija
    • Prodaja vozil
    • Uvoz in izvoz
    • Odkup vozil
    • Zavarovanje vozil
    • Čiščenje in poliranje
  • Zanimivosti
    • Digitalizacija prodajnih poti
    • Predstavitveni video
  • Kontakt

Kako uspešno prodati rabljeni avto?

12/10/2019

 
Kako uspešno prodati rabljeni avto?
Nakup novega avtomobila običajno pomeni, da je potrebno najprej prodati starega. In medtem, ko želite za novega plačati kar najmanj, velja za vaš stari rabljeni avto ravno obratno: zanj želite iztržiti kar največ.
Rabljeni avtomobili so bili nekdaj zlata vredni, danes pa je trg precej zasičen z njimi, zato se dobro prodajo le najboljši. Če želite, da bi bil med njimi tudi vaš rabljeni avto, boste torej morali poskrbeti za kar nekaj stvari.
Prodaja avtomobila
Razmišljajte kot kupec!
Pomislite na to, kakšen rabljeni avto bi kupili sami. Rabljena vozila nudijo danes veliko izbiro, torej se gotovo ne bi odločili za tista, ki so v slabem stanju. Tudi pri avtomobilu starejšega letnika in z nižjo ceno bi verjetno zahtevali, da je avto dobro vzdrževan. To pa za prodajalca pomeni naslednje:

  • avtomobil je pripravljen na ogled kupcev, ko je čist;
  • avtomobil ima servisno knjigo z redno vpisanimi vzdrževanji;
  • avto ima originalno knjižico z navodili za uporabo;
  • rabljeni avto ima originalne ključe in rezervne ključe.
Očiščen avtomobil je vreden več
Zakaj mora biti avto čist? Ker dobi kupec s tem vtis, da ste za avto dobro skrbeli (pa naj bo to res ali ne). Prav tako si vsakdo želi, da bi bil njegov novi avto »lep«, oziroma raje recimo, »sijoč«, saj velja avto nenazadnje tudi za statusni simbol.
Drugi razlog, zakaj želijo kupci videti očiščen avtomobil, pa je seveda ta, da lahko umazanija prikrije marsikatero lepotno napako. Kadar je avto umazan, si kupec torej lahko misli, da mu želite kaj prikriti – prasko, udrtino od toče ali podobno.
Samo čista zunanjost seveda ni dovolj – bleščeča barva oziroma lak lahko kupca za hipec premamita, a če so sedeži obloženi z drobtinami, če je armaturna plošča prašna, tla pa so polna pasjih dlak, bo kupec hitro odšel, ali pa vam bo hotel močno znižati ceno.

Zakaj je tako pomembna servisna knjiga?
Servisna knjiga je drugi dokaz, da ste z avtomobilom ravnali skrbno. Kaže, da ste ga redno vzdrževali, morda celo pri pooblaščenem serviserju, in ker je bil avto redno vzdrževan, obstaja manjša možnost, da bo z njim kaj narobe. Seveda to še zdaleč ni garancija, da se avto ne bo že naslednji dan pokvaril, a možnost je manjša.
Servisna knjiga je za marsikoga tudi dokazilo o realnih prevoženih kilometrih avtomobila. Marsikateri kupec se boji, da bo kupil malo rabljeno vozilo, ki se bo kasneje izkazalo za ne tako malo rabljeno, zato je servisna knjiga dobrodošla tudi s tega vidika.
Če želite, da vam bodo kupci zaupali, jim poleg servisne knjige ponudite tudi vse račune vzdrževanja avtomobila – če ste jih seveda shranili. Tako bodo z računov razbrali, koliko stane redno vzdrževanje avtomobila, ter kaj vse je bilo preverjeno in zamenjano na servisih. Pokažite jim tudi račune za nakup dodatne opreme, saj lahko vaš vložek v avto prav tako pomaga pri dobri ceni.

Knjižica z navodili za uporabo
Morda se vam zdi, da knjižica ni tako pomembna, a kar spomnite se, kako vam je prišla prav na začetku uporabe avtomobila. V njej ste preverili, kako se nastavi koda na avtoradiu, kolikšen tlak mora biti v pnevmatikah, kadar avtomobil vleče prikolico, kako se zamenja žarnica v žarometu … Navodila pridejo še kako prav vsakemu uporabniku, saj mu ni treba zaradi vsake malenkosti klicati na servis in spraševati, kaj je to in kaj ono.

Originalni ključi
Originalni ključi in rezervni ključi so komplet – eni namenjeni vsakdanji uporabi, drugi pa, kot pove že ime, so namenjeni uporabi takrat, kadar dostop do prvega ključa ni mogoč. Dvojni set ključev je pomemben zlasti takrat, kadar bosta avtomobil uporabljala dva voznika.
Ključi imajo seveda tudi »varnostni« pomen. Običajno pričajo o tem, da avto ni bil ukraden ali odvzet prejšnjemu uporabniku.

Kako objaviti oglas?
Če se odločite, da boste rabljeni avto prodali sami, ne pa ga odstopili posredniku, boste zanj verjetno iztržili več – če se boste držali zgornjih navodil, hkrati pa še navodil za objavo oglasa.
Oglas je najbolje objaviti na spletni strani s tovrstno ponudbo – na spletu lahko namreč avtomobil predstavite najbolje, saj imate na voljo precej prostora tako za besedilo kot fotografije. V obrazec vpišite čim več podatkov, pri čemer seveda velja, da naj bodo resnični. Zavajanje se ne izplača, saj lahko resnica hitro pride na dan – ne izplača se prodati avtomobila z lažmi, saj bo kupec vendarle poznal vaš naslov, torej se lahko v skrajnem primeru vaša cela družina znajde v škripcih. Prav tako ni smiselno, da avto večkrat pripravite za ogled, a se kupci vedno takoj obrnejo, ker ste jim nekaj prikrivali – to je izguba časa tako zanje kot za vas.
K oglasu naložite lepe fotografije avtomobila – fotografirajte čistega in ne v premočnem soncu. Če ima avtomobil kakršno koli napako, jo ravno tako fotografirajte in objavite, da se izognete klicem o tem, kako velika je poškodba, na katerem delu avtomobila in podobno.
Boste v oglasu zapisali, da »priložite« še brezplačne zimske pnevmatike? Če se bodo za vaš rabljeni avto zanimali »preprodajalci«, jih to gotovo ne bo zanimalo in vam bodo hoteli kljub temu znižati ceno (ko bo čas za zimske pnevmatike, bodo avto že zdavnaj prodali, zato jih te ne zanimajo). Če vas bodo klicali »privat« kupci, pa je to lahko dobrodošlo, saj vsi vemo, da je lahko avtomobilska oprema draga. Odločite se sami, vendar ne pozabite, da je vedno dobro imeti kakšno »rezervo«, ki jo lahko ponudite, kadar vam skuša kupec preveč znižati ceno.

Kako oblikovati ceno?
Pri avtomobilskem zavarovanju zastopniki ocenjujejo vaš avto glede na sistem Eurotax, vendar se po njem pri prodaji vozila nikar ne zgledujte, saj daje vrednosti, ki niso tržne. Raje ceno določite glede na ceno podobnih vozil, ki se prodajajo na spletu – glede na letnik, ohranjenost, tip in moč motorja, dodatno opremo in podobno. Pogosto se vam bo zgodilo, da vam niti dodatna oprema ali boljša originalna izvedba ne bosta koristili in bo potrebno avto prodati po isti ceni, kot jo imajo enaka vozila brez dodatne opreme – odvisno od tega, kaj kupci iščejo oziroma koliko jim dodatna oprema pri posameznem avtu pomeni.
Ko določite začetno ceno glede na ostale oglase, jo seveda privlačno oblikujte: 4999 je kupcu videti za več kot en evro bolje od 5000!
Najpomembneje pri ceni pa je, da razmislite o tem, kolikšna je najnižja vrednost, za katero ste avtomobil pripravljeni prodati. Kolikšna je cena, pod katero ne greste – in seveda mora biti začetna cena glede na njo ravno pravšnja, da imate med obema dovolj manevrskega prostora za pogajanja.
Kelly Olson link
22/12/2020 13:28:56

Thanks for shharing

Flooring Contractors Roanoke link
12/8/2022 16:57:12

Hii nice reading your blog


Comments are closed.
    Rabljena vozila

    Arhiv

    August 2020
    May 2020
    October 2019

Powered by Create your own unique website with customizable templates.